A legfontosabb szokás, amelyet a milliárdosok naponta megtesznek

A Be inspired és Mel Robbins bemutatja.

Ha el akarod érni a céljaidat, ha fel akarod fedezni a benned rejlő lehetőségeket, ha valóra szeretnéd váltani az álmaidat, akkor amit most fogok elmondani neked, az döntő fontosságú.

A vizualizáció mesterévé kell válnod.

Sajátítsd el ezt, és az egész életed meg fog változni. Nagyon figyelj! Azok, akik azt gondolják: Mi a fenéről beszél ez?  Én nem jelentkeztem semmilyen meditációs, spirituális hablatyra. Ne aggódj, Mel Robbins vagyok!

Mindennek, amiről beszélek, van tudományos alapja. Szóval a vizualizáció egy rendkívül hatékony képesség. Lehet, hogy hallottál már a vonzás törvényéről. Lehet, hogy hallottad már a „vizualizáció” kifejezést. Lehet, hogy hallottad már a „manifesztáció” kifejezést. Én ezt úgy hívom, „látni a jeleket”.

Az agyadnak van egy belső rendszere, szakkifejezéssel élve a retikuláris aktiválórendszer. Ez nem más, mint a neuronok hálózata. Mi a retikuláris aktiválórendszer feladata? Ez egy szűrőrendszer.

Ez alapvetően egy rendszer, amely bizonyos információkat beenged az agyadba, más információkat pedig kizár.

És vajon ki programozta a szűrőt? Te. És az emberek a múltadból. Tehát ha folyamatosan úgy érzed, hogy nem vagy szerethető, képzeld, a retikuláris aktiválórendszered a nap folyamán minden egyes apró bizonyítékra felhívja a figyelmed, amely alátámasztja ezt a negatív elképzelésedet.

Ha úgy gondolod, hogy a munkatársaid nem szeretnek, a retikuláris aktiválórendszer, a szűrő, szó szerint kutatni fogja a bizonyítékokat e gondolat igazolására egész nap. Ez az egyik oka annak, hogy ennyi problémánk van a politikusokkal ebben az országban. Ezért van az úgynevezett „megerősítési torzítás”.

A megerősítési torzítás azt jelenti, hogy az elméd szeret olyan dolgokat olvasni, amelyekkel egyetértesz. Mert az ilyen dolgok olvasása megerősíti a szűrődet.

Miért van retikuláris aktiválórendszerünk?

Ennek nagyon fontos oka van. Ha az agyad beengedne mindent… Láttál már valaha Facebook-oldalt? Megnézted hány szó szerepel egy átlagos Facebook-oldalon? És egy reklám itt, egy reklám ott, és az a dolog ott fent, és ez mind itt… Ha az agyad mindent egyenlően fogadna be, a fejed gyakorlatilag felrobbanna. Az agyad összeomlana. Tehát a retikuláris aktiválórendszer megvédi az agyadat, azáltal, hogy megszűri az információt, és csak olyan dolgokat enged be, amelyekkel egyetért.

Szóval ez a tudományos ok és a felhatalmazás arra, hogy miért láss neki újraprogramozni a rendszert.

Most arról fogunk beszélni, hogyan használd a vizualizációt annak érdekében, hogy az agyad retikuláris aktiválórendszerének újraprogramozása elkezdődjön, és így az agyad a lehetőségeket vegye észre. Az agyad el fogja kezdeni észrevenni a bizonyítékokat arra, hogy a dolgok jól alakulnak. Az agyad összefüggéseket fog észrevenni, hogy lendületet szerezhess. És mindez a vizualizációval kezdődik!

Szóval, el akarod érni a céljaidat, igaz? Le is írtad ezeket a célokat, igaz?

2019-re. Azt szeretném, hogy mindegyikkel végezz el egy vizualizációs gyakorlatot. Így kell csinálnod a tudományos kutatások alapján: mert van egy bizonyos mód, ahogyan ezt a tudományra alapozva kell csinálni, oké?

Ez egy kétlépéses módszer.

Ha az a célod, hogy növeld az önértékelésed, akkor vizualizáld azt, hogy fog kinézni az életed, és hogy fogod érezni magad akkor, ha megnő az önértékelésed. Két dolgot kell tenned, ha vizualizációról van szó: hunyd be a szemed.

Komolyan!

Tudom, hogy hülyén hangzik, de hunyd be a szemed, és az elmédben legyen egy pontos képed arról, hogyan mutatkozik meg az életedben a nagyobb önértékelésed. Látni fogod magad, ahogy felszólalsz a munkahelyeden, látni fogod magad, ahogy egyre többet beszélsz a dolgaidról, látni fogod magad, ahogy kilépsz a rossz kapcsolatokból, látni fogod magad, ahogy meghúzod a határokat, látni fogod magad, ahogy edzőterembe mész, látni fogod magad, ahogy törődsz magaddal. És amikor elkezded vizualizálni ezeket a képeket, szeretném, ha tudatosan – ez a második lépés – azokra a pozitív érzésekre gondolnál, amelyeket érezni fogsz.

Boldog leszek. Büszke leszek magamra. Ki fogom húzni magam. Nagyon hálás leszek, hogy mertem változtatni. Az „Ó, ott vagyok! ” képet kell elképzelni. Ott vagyok! Ott vagyok a munkában, és jelentkezem! Fantasztikus!  Elmondom az ötletem! Ott vagyok!  Előléptetnek! Ott vagyok, és fizetésemelést kérek! Ott vagyok!  Még egy vevő regisztrált az üzletembe! Ott vagyok!  Visszamentem az egyetemre! Olyan jól érzem magam! Amikor ezt csinálod, a következő történik az agyadban: ez a menő tudományos rész. Arra tanítod az agyad, hogy egy másik szűrőt hozzon létre.

Az én agyam és a te agyad sem ismeri a különbséget a között, ami valóban megtörtént veled, például az egyes, amit tizedikben kaptál egy dolgozatodra, és amit csak elképzelsz, hogy megtörténik veled.

Hadd mondjam el még egyszer!

Az agyad nem látja a különbséget a rossz dolgok között, amelyek valóban megtörténnek veled, mint a valódi emlékeid, és az elképzelt, általad teremtett emlékek között.

Az agyad érzékelni fogja, ahogy vizualizálod, hogy elmész edzeni, és azt, hogy milyen boldog vagy ettől. Ahogy vizualizálod, hogy fizetésemelést kérsz, és meg is kapod azt, és hogy ettől milyen büszke leszel. Az agyad, amikor úgy vizualizálsz, ahogy tanítom, a vizualizációt valódi emlékként dekódolja.

És ez azért fontos, mert ha ezt valódi emlékként dekódolod, az megváltoztatja a szűrőrendszert, a retikuláris aktiválórendszert. És itt jön a képbe, amit a kutatások alapján tudunk. Minél többet vizualizálod a dolgokat, először is, annál nagyobb lesz az önbizalmad, annál biztosabb leszel a dolgodban. És itt jön az igazán jó rész!

Minél többet teszed ezt a céljaiddal, hogy minden nap, amikor felébredsz, vizualizálsz, ami csak 30 másodpercbe telik, a fenébe is! Elképzeled, hogy csodás napod van az iskolában, elképzeled, ahogy legyőzöd a pánikot, és hogy milyen büszke leszel magadra. A kutatások azt állítják és bizonyítják, hogy ha egyszerűen csak vizualizálod, ahogy valamit csinálsz, már az fejleszti a készségedet, és úgy segít javítani a képességeidet, mintha valóban azt a tevékenységet végeznéd.

Szóval a kutatások alapján bizonyíték van arra, hogy a vizualizáció segít elsajátítani a készségeket. És végül a másik dolog, ami nagyon fontos ezzel kapcsolatban, hogy ha sokat csinálod – ami a kutatások alapján bizonyított –, ennek köszönhetően elkezdesz majd hinni abban, amit gondolsz, mert újraprogramozod az agyad. Megváltoztatod a neuronok hálózatát, amely szűrőként szolgál. Ezért minél inkább hiszel magadban, és elkezded azt gondolni és vizualizálni, hogy fel mersz szólalni, annál magabiztosabb leszel

Egyre több készséget sajátítasz el, és valóban meg fogod tenni. És ezután ahelyett, hogy az okokat keresnéd, hogy miért ne szólalj meg egy meetingen, egyszerűen csak meg fogsz szólalni, mert megváltoztattad a szűrőt. Lehetőségeket fogsz keresni. Ez így működik. Ezért ilyen hihetetlenül fontos ez. Ezért az első nap azt szeretném, hogy menj végig minden célodon, amelyet kitűztél. És azt szeretném, ha minden egyes nap, a következő harminc napban, 30 másodpercet erre szánnál.

Az álmaid megérdemelnek harminc másodpercet, nem gondolod? Behunyod a szemed, és vizualizálod, hogy néz ki az életedben, amikor eléred a pénzügyi céljaid ebben az évben.


Milyen érzés bemenni a bankba, és azt az egyenleget látni?
Milyen érzés, hogy képes vagy megírni azt a csekket, és el tudod vinni a gyermekeidet a Disney Worldbe abból a pénzből, amit te kerestél meg?
Milyen érzés, hogy a saját darabjaidat írhatod, vagy kifizetni egy ház előlegét, amiről mindig álmodtál?
Milyen érzés, hogy félre tudtál tenni annyi pénzt, hogy otthagyhasd a munkahelyed, amit utáltál, és elindíts egy vállalkozást, mert elérted a céljaid?

Marha jó! Hát ilyen érzés! Azt szeretném, hogy ízleld meg ezt, mert amit teszel vizualizáció közben, az a retikuláris aktiválórendszer újraprogramozása. A neuronok rendszerének, annak a hálózatnak, amely szűrőként működik az agyadban. Azért, hogy megtalálhassa a lehetőségeket, és segítsen meglátni a bizonyítékot arra, hogy magabiztos vagy, hogy bármire képes vagy, hogy meg tudod csinálni. Ahelyett a vacak helyett, amit most gondolsz.

Ajánlott könyv:

5 másodperces szabály könyv