Dr. Kelly Starrett

KellyStarrettThe New York Times sikerlistás Becoming a Supple Leopard című könyv szerzője, mely forradalmasította az edzők, sportolók és általában az emberek hozzáállását a mozgáshoz és a sportteljesítményhez.

Dr. Kelly Starrett a San Francisco CrossFit edzőterem, továbá a MobilityWOD.com weboldal társalapítója, ahol megosztja az edzőkkel és a sportolókkal saját innovatív elképzeléseit és módszereit a mozgással, mozgásmechanikával és mobilitással kapcsolatban. Világszerte rendezi népszerű mozgás- és mobilitásszemináriumait, és dolgozik a hadsereg, a haditengerészet, a légierő a tengeri flotta és a parti őrség elit erőivel, világklasszis sportolókkal az NFL, NBA, NHL és MLB ligákból, valamint országos és világranglistákon szereplő súlyemelőkkel. Konzultációkat tart olimpiai csapatoknak és egyetemeknek, és országszerte részt vesz előadóként az erőfejlesztő és kondicionáló konferenciákon.

Dr. Kelly Starrett munkája nem korlátozódik az edzőkre és sportolókra; a módszerei egyaránt alkalmazhatók gyerekekre, íróasztal mellett dolgozókra és bárkire, aki valamilyen sérülését vagy fájdalmát szeretné kezelni. Meggyőződése, hogy minden emberi lénynek tudnia kell jól mozogni, és képesnek kell lennie a saját teste alapvető karbantartására.

Asztalhoz kötve

asztalhoz_kotve
Olvass bele!

Ülőmunka hátproblémák nélkül

Korszakalkotó új könyvében az elismert gyógytornász-fizioterapeuta, a New York Times és a Wall Street Journal sikerlistáján egyaránt szereplő szerző, Dr. Kelly Starrett részletes túlélési tervet állít fel székközpontú társadalmunk ücsörgő polgárai számára az ülés negatív hatásai ellen.
Az Asztalhoz kötve című kreatív kézikönyv megoldásokat kínál a hátsó feleden gubbasztva eltöltött idő csökkentésére, valamint olyan stratégiákat javasol, amelyekkel az életminőségedet javító, dinamikus, aktív munkaállomássá alakíthatod az íróasztalodat.

Dr. Starrett könyvéből megtudhatod, hogyan ismerd fel és korrigáld könnyedén az ártalmas testhelyzeteket; hogyan szüntesd meg a hátadban, a nyakadban és a válladban jelentkező fájdalmakat; miként találd meg a gerinced és a törzsed helyes tartását; hogyan enyhítheted a fájdalmat és növelheted a mozgástartományodat a 14 testkarbantartó gyakorlat segítségével.

A bemutató képek segítségével  a gyakorlatok pontos kivitelezését sajátíthatod el. Próbáld ki te is ezt a forradalmi gyógymódot!

Keresd a könyvet webáruházunkban kiadói kedvezménnyel

Olvass bele a könyvbe

[ic_add_posts category=’dr-kelly-starrett’]